Werken bij Stichting Bargerveen

Vacatures

Ben je recent afgestudeerd als ecoloog? En wil je onderzoeken waarom de biomassa van insecten met 75% achteruit is gegaan? Bargerveen zoekt een Onderzoeker Achteruitgang Biomassa van Insecten. Het betreft een promotietraject dat wordt uitgevoerd in samenwerking met de Radboud Universiteit Nijmegen. Kijk voor meer informatie in de vacatureomschrijving. De sluitingsdatum voor deze vacature is zondag 18 september 2022.

Stages

Kennis delen en het opleiden van nieuwe ecologen en beheerders vinden we belangrijk bij Stichting Bargerveen. Ben je geïnteresseerd om een stage te lopen bij Stichting Bargerveen voor MBO, HBO of universitaire opleiding? Neem dan contact op Gert-Jan van Duinen. Bij ‘Expertise’ kan je kijken welke onderwerpen je aanspreken. Hoewel we vrijwel altijd meerdere studenten kunnen begeleiden zijn de beschikbare plekken regelmatig al bezet. Meldt je dus tijdig aan, met een goede onderbouwing.