Werken bij Stichting Bargerveen

Vacatures

Op dit moment hebben wij geen vacatures.

Werkstudenten

Stichting Bargerveen heeft regelmatig extra personeel nodig voor uiteenlopende werkzaamheden, zoals het determineren van fauna, het verzorgen van insectenkweek en kasproeven. Wij willen studenten die een opleiding biologie, toegepaste ecologie of bos & natuurbeheer volgen de mogelijkheid bieden om in het werkveld ervaring op te doen. Het gaat om betaald werk, niet om vrijwilligerswerk.

Studenten die 1-4 maanden tijd hebben om te werken kunnen zich via dit formulier bij Stichting Bargerveen aanmelden als werkstudent. We zetten je dan op een lijst. Meer informatie staat op het formulier.

Work students

Bargerveen Foundation regularly needs extra manpower for various activities, such as identifying fauna, insect breeding programs and greenhouse experiments. We want to offer students in biology, applied ecology or forest & nature management the opportunity to gain experience in the field. This is paid work, not volunteer work.

Students who have 1-4 months to work can register as a working student at the Bargerveen Foundation using this form. We will then put you on a list. More information is on the form.

Stages

Kennis delen en het opleiden van nieuwe ecologen en beheerders vinden we belangrijk bij Stichting Bargerveen. Ben je geïnteresseerd om een stage te lopen bij Stichting Bargerveen voor MBO, HBO of universitaire opleiding? Neem dan contact op Gert-Jan van Duinen. Bij ‘Expertise’ kan je kijken welke onderwerpen je aanspreken. Hoewel we vrijwel altijd meerdere studenten kunnen begeleiden zijn de beschikbare plekken regelmatig al bezet. Meld je dus tijdig aan, met een goede onderbouwing.